شعر تولد خواهر شوهر ، متن زیبا و نوشته تبریک تولد خواهر شوهر

شعر تولد خواهر شوهر

شعر تولد خواهر شوهر ، متن زیبا و نوشته تبریک تولد خواهر شوهر
شعر تولد خواهر شوهر ، متن زیبا و نوشته تبریک تولد خواهر شوهر همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

شعر تولد خواهر شوهر

الفبا برای سخن گفتن نیست
برای نوشتن نام توست اعداد
پیش از تولد تو به صف ایستاده اند
تا راز زاد روز تو را بدانند
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

اهنگ تولد خواهر شوهر

هر سال که از سن تو می گذرد
به یاد داشته باش نعمت هایت را بشماری نه عدد سن را
تجربیات شگفت انگیزت را بشماری نه اشتباهاتت را
تولدت مبارک دوست خوبم!

شعر برای تولد خواهر شوهر

تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین
که با تو من ظهور شدم احیا شدم مثل نگین
عزیز مبارکت باشه امروز روز تولدت
این قلب خسته منه بردار برو ما خودت . . .
⇔⇔⇔⇔

آهنگ تولد برای خواهر شوهر

در شب زیبای میلادت
تمام وجودم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم
و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

آهنگ تبریک تولد خواهر شوهر

خیلی خوش شانسم
که دوستی مث تو دارم
آرزو می کنم روز تولدت
هم مثل خودت خاص باشه
و همه آرزوهات برآورده بشه
تولدت مبارک!

شعر در مورد تولد خواهر شوهر

عزیزم
زندگی
زنجیره ای از آغازهست
تا به رویاهایمان رنگ واقعیت ببخشیم
امیدوارم تمامی آغلزهای تو
ازنیزهای آفتاب پرفروغ گردند
وتمامی رویاهای توگرمی پیروزی را نوید دهند
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

اهنگ در مورد تولد خواهر شوهر

امروز روز توست و من
تمام دلتنگیهایم را
به جای تو
در آغوش می کشم
چقدر جایت میان بازوانم خالیست
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

آهنگ تولد خواهر شوهر

وقتی حتی
در دورترین خاطراتم
نزدیکیت را احساس میکنم
شک نکن
“بهترینی”
در تنهاییم شمع های خاطرت را
خودم به جای تو فوت میکنم
تولدت مبارک..!

آهنگ تولدت مبارک خواهر شوهر

صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

اهنگ تولدت مبارک خواهر شوهر عزیزم

امروز روز توست و من تمام دلتنگیهایم را
به جای تو در آغوش می کشم
چقدر جایت میان بازوانم خالیست
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

اهنگ تولدت مبارک خواهر شوهرم

این هدیه ی آسمانی چشمانت
دلبسته به شمعدانی چشمانت
ای عشق تولدت مبارک ، قلبم
تقدیم به مهربانی چشمانت . . .

ترانه تولد خواهر شوهر

می‌خواستم زیباترین کلام را
برایت بنویسم
اما پنداشتم ساده نوشتن
همچون ساده زیستن زیباست
تولدت مبارک
دوستت دارم
⇔⇔⇔⇔

دانلود اهنگ تولدت مبارک خواهر شوهر عزیزم

دوباره روز تولدت رسید
روزی که غصه سراغم نمیاد
روزی که دستای تنهایی من
بیشتر از همیشه دستاتو میخواد
⇔⇔⇔⇔

اهنگ تولدت مبارک برای خواهر شوهر

تو از قبل پیرتر شدی
اما بهتره نیمه پر لیوان رو ببینیم،
الان از آینده خودت جوون تری!
تولدت مبارک …

دانلود اهنگ تولد برای خواهر شوهر

دوستی ما بهترین چیزی است
که تاکنون برایم رخ داده
تو بهترین هستی
تولدت مبارک!

Comments