شعر در مورد جشن دندونی ، متن قشنگ دندونی و تبریک دندونی نوزاد

 

شعر در مورد جشن دندونی

شعر در مورد جشن دندونی ، متن قشنگ دندونی و تبریک دندونی نوزاد

شعر در مورد جشن دندونی ، متن قشنگ دندونی و تبریک دندونی نوزاد همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن قشنگ دندونی

رویش اولین دندان فرزندتان را به شما تبریک می گوییم. امیدواریم که همیشه و در همه حال در سلامت کامل به سر ببرد و همواره در لحظات سخت زندگی اش مانند همین دندان که تازه رویش پیدا کرده، روزنه ی امید نمایان شود و او را از سختی نجات داده و به آرامش ببرد.

⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد جشن دندونی

از دیروز غذا خوردن بابای بچه رو نمیتونستیم کنترل کنیم، از امروز خودم بچه رو هم نخواهیم تونست. امیدوارم مثل باباش خوردن فقط بلد نباشه که طفلی مامانش مجبوره هر شب گرسنه بخوابه 🙂 در هر صورت جشن دندونی نوزادتون مبارک.

بیشتر بخوانید : شعر در مورد لیلی ، اسم لیلی و شعر عاشقانه با اسم لیلا

متن دندون در اوردن بچه

علی داره یه دندون

قند میخوره از قندون

فرشته ای مهربون

آورده براش یه دندون

آش بخوری نوش جون

آش دندون علی جون

⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد جشن دندونی نوزاد

دندون درآوردن خیلیم خوبه! کی گفته که بده؟ اما برا بچه تو بده 😐 آخه میخوری لامصببببب میترسم بچه به تو رفته باشه فردا مجبور باشیم پشتی خونه رو هم از لا دندوناش بکشیم بیرون.

⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد جشن دندونی

سلام سلام صد تا سلام

من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم

صاحب مروارید شدم

یواش یواش و بیصدا

شدم جز کباب خورا

⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد جشن دندونی دختر

همیشه اولین ها برایمان معنای دیگری دارد! اولین گریه ی نوزاد، اولین لبخند نوزاد، اولین گام برداشتن نوزاد، اولین کلمه ای که به زبان می آورد و اولین دندانی که از دهانش می روید. امیدوارم که سیر سلامتش همین گونه با موفقیت به پیش برود و نوزادتان در کمال صحت و سلامت بزرگ شود و روی پدر و مادرش را مانند دندان هایش سفید کند.

بیشتر بخوانید : شعر در مورد نور ، خورشید و روشنایی و تاریکی عاشقانه و کودکانه

شعر جشن دندونی

انار دونه دونه

بچه ای دارم دردونه

قشنگ و مهربونه

⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد جشن دندونی پسر

خوشبختی یعنی اینکه یه فسقلی داشته باشی که تازه دندونهاش در اومده باشه و تو از شدت ذوق بری کلی خوراکی بگیری براش که حتی خودتم که سی و دوتا دندونت کامله نمیتونی خوب بجوی اونا رو 🙂 جشن دندونی نوزادتون کلی مبارک

⇔⇔⇔⇔

شعر برای جشن دندونی

انار دونه دونه

سه چهار روه

که بچم گرفتار دندونه

⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد جشن دندونی فرزندم

برای من که خیلی شیرینه که یک نوزاد رو ببینم که دندوناش تازه در اومده. دلتون نخواد مدام میخوام دستم رو بکشم رو اون دندون ریزه میزه اش. امیدوارم که همینطور فرصت های خوب برای فرزندتون مثل همین دندونش که اینقدر قشنگ رشد کرده و رویش داشته، رشد کنه و تو زندگیش همیشه وجود داشته باشه. کلی آرزوی خوشبختی هم برا خودتون هم برا این فسقلی میکنم. جشن دندونی کلی مبارک

⇔⇔⇔⇔

شعر برای کارت جشن دندونی

انار دونه دونه

توی دهان بچم یه گل زده جوونه

گل نگو مرواریده

مثه طلای سفیده

⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد جشن دندونی خواهرزاده

مبارکا باشه اولین دندون این فسقلی خانم/آقا. میدونم که الان چقدر ذوق دارین. این ذوق کردنا برای پدری که کلی چشم انتظاری کشیده و مادری که نه ماه بچه رو تو شکمش نگه داشته کاملا طبیعیه. امیدوارم که همیشه اینقدر خوشحال باشین و همیشه با این بچه گوگولی به هر چی که میخواین برسین.

⇔⇔⇔⇔

اشعار جشن دندونی

خبر بدین، به نون،دون

گلم در آورده دندون

بیشتر بخوانید : شعر در مورد شجاعت ، زن و مرد و امام حسین و امام علی کودکانه

خب به سلامتی که اولین دندونش هم در اومد. انشالله اولین خواستگاری که پسر من باشه هم میاد و همینقدر که الان این دندون شما رو خوشحال کرده، خوشحالتون میکنه 🙂

⇔⇔⇔⇔

شعر جشن دندون

این کیک جشنته عزیزم

که به شکل دندون بود

داره چشمک میزنه

که از شکل بندازیش مانی جونی

⇔⇔⇔⇔

همیشه عجله داشته این شیطون. الانم که دندون ریزه میزه خوشگلش در اومده. یادتون باشه این همیشه زودتر از موعد کاراشو میکنه، زودتر از موعد هم زن میگیره. نکه دختر من خواستگار نداشته باشه هااا ولی دوست دارم اولین خواستگار و آخرین خواستگار دخترمم این کوچولو باشه. جشن دندونی مبارک.

⇔⇔⇔⇔

شعر های جشن دندونی

یه روزی چند تا پسته

از مامانم گرفتم

پسته ها خندون بودن

یکی یکی شکستم

⇔⇔⇔⇔

جشن دندونی نوزادتان را به شما تبریک میگوییم. قطعا این لحظات ناب و زیبا را با هیچ چیز نمی توان عوض کرد. همانقدر که شما خوشحال هستید، ما هم خوشحالیم.

⇔⇔⇔⇔

شعر واسه جشن دندونی

یه پسته خندون نبود

سفت و دهن بسته بود

گذاشتمش توی دهنم

شکستمش با دندونم

⇔⇔⇔⇔

این لحظه ها واقعا نابه. من به جای شما باشم کلی فیلم و عکس میگیرم و بزرگ که شد بهش نشون میدم تا کلی اونجام قربون صدقه اش بشم و نتیجه زحمات خودم رو ببینم که الان چقدر قد کشیده و بزرگ شده. واقعا حس خوبیه و بهتون این اتفاق شیرین رو تبریک میگم. زندگیتون پر از لحظات خوب مثل الان. مبارکتون باشه.

⇔⇔⇔⇔

دانلود شعر جشن دندونی

آی دندونم وای دندونم

چه دردی داره دندونم

دندون ناز و خوشگلم

کارم غلط بود می دونم

بیشتر بخوانید : شعر در مورد یکشنبه ، اشعار زیبا و عاشقانه در مورد یکشنبه های غمگین

از الان به بعد باید یه قرارداد با شرکت های خمیر دندون سازی ببندی. من این شازده رو میشناسم! درست عین باباش میخوره و عین باباش زود دندوناش خراب میشه. واسه همین مدام باید مسواک بزنه.

⇔⇔⇔⇔

پیامک مخصوص جشن دندونی

حالا به  بچه ها می گم

آی بچه های نازنین

غنچه های روی زمین

با دندون ناز و سفید

     چیزای سفتو نشکنید

دندونتون درد میگیره

می شکنه و زود می میره

اونوقت می شید بی دندون

از کارتون پشیمون

⇔⇔⇔⇔

یا خدااا! تا دیروز که مصرف شیر این بچه از ده تای ما بیشتر بود! از الان که دندون در آورده فکر کنم خودتون تولیدی مواد خوراکی راه بندازین بیشتر براتون میصرفه و بهتر میتونید از پس هزینه هاش بر بیاین. حالا این رو که شوخی کردم. انشالله همه دندوناش در بیاد که کلی باهاشون بخوره و گاز بگیره. جشن دندونی نوزادتون کلی مبارک.

⇔⇔⇔⇔

شعر ترکی برای جشن دندونی

آی بچه بی دندون

نرو سراغ قندون

نخور زیاد شیرینی

که خواب بد می بینی

خواب یه کرم گنده

که دندوناتو خورده

⇔⇔⇔⇔

جشن دندونی یکی از متفاوت ترین جشن هایی هست که یک پدر و مادر میتونن برای نوزادشون بگیرن. اولین دندون فسقلی ای که نوزاد در میاره واقعا لذت بخشه و میدونم که چقدر پدر و مادرش بابت این موضوع خوشحال و شاد میشن. امیدوارم که روند سلامت بچه همینطوری پیش بره و کلی چیزای جدید ازش رو جشن بگیریم. کلی بهتون تبریک میگم.

⇔⇔⇔⇔

شعر برای جشن دندون

صدرا داره یه دندون

قند می خوره از قندون

فرشته ی مهربون

براش آورده دندون

⇔⇔⇔⇔

آقا قبول نیست! من از بچه دورم و نمیتونم آش دندونیش رو بخورم. اینطوریم دندوناش دیرتر در میاد. اگه قول بدین وقتی اومدم پیشش یک آش دندونی دیگه برام درست کنید، منم بهتون قول میدم که دندونای دیگش خوب رشد میکنه و زودتر در میاد.

⇔⇔⇔⇔

متن زیبا جشن دندونى

ابری که بارون داره

علی جون دندون داره

دندون ناز و تازه

علی بهش می نازه

بیشتر بخوانید : شعر در مورد تعصب ، بیجا و کورکورانه و غیرت و غرور از حافظ و سعدی و مولانا

کلی جشن دندونی فرزندتون رو بهتون تبریک میگم. من هم به اندازه ی شما از اولین دندونی که درآورده کلی خوشحالم و دارم کیف میکنم.

⇔⇔⇔⇔

اس ام اس جشن دندان

میگه مامان قشنگن

دندونای تمیزم

مامان میگه قشنگن

پسرک عزیزم

انار دونه دونه

بچه ای دارم دردونه قشنگ و مهربونه

انار دونه دونه

سه چهار روه که بچم

گرفتار دندونه

انار دونه دونه

توی دهان بچم یه گل زده جوونه

گل نگو مرواریده مثه طلای سفیده

⇔⇔⇔⇔

خوردن آش دندونی این فسقلی به قدری لذت بخش بود که با هیچ چیز دیگه عوضش نمیکنم. کلی جشن دندونی کوچولوتون رو بهتون تبریک میگم و انشالله که دندون های دیگش هم خیلی زود و راحت در میاد! بدون اینکه هیچ اذیتی بکنه. کلی خوشحالم براتون. موفق باشید.

⇔⇔⇔⇔

دیگه چی میتونه شیرین تر از این باشه که جشن دندونی نوزاد رو کنار خانوادت جشن بگیری. این اتفاق خوشایند رو کلی بهتون تبریک میگم و امیدوارم که همینطوری دندودنای دیگش هم در بیاد و زودی شروع به غذا خوردن کنه که هی اون بخوره و هی ما کیف کنیم.

شعر در مورد جشن دندونی ، متن قشنگ دندونی و تبریک دندونی نوزاد

بچه ای بود تو سیستون

دائم دستش تو قندون

قند و نبات و چایی

هر روز می خورد فراون

مامانش می گفت پسر جون

تو خیلی هستی شیطون

دندونای سفیدت

سیاه شدن چه آسون

زبیر بلوچ از زاهدان

⇔⇔⇔⇔

پسر سر به هوا بود

خیره سر و بلا بود

اما یه روز صبح زود

دستش رو دندوناش بود

با مادرش رفت مطب

چون از درد کرده بود تب

تو رو به خدا دکتر جون

مردم از درد دندون

فکری به حالم بکن

شدم داغون داغون

علی ستاری

⇔⇔⇔⇔

من کی‌ام؟ دندانم

من سفیدم، پاکم

بچه ها می‌‌دانید

عاشق مسواکم

من بدون مسواک

هم کثیف هم زردم

عاقبت می‌پوسم

من سیاه می‌گردم

⇔⇔⇔⇔

پس از غذا ، سه مرتبه

دندونامو می‌شویم و پاک می‌کنم

یعنی که مسواک می‌کنم

تا دندونام تمیز بشه

سفید بشه

مانند مروارید بشه

⇔⇔⇔⇔

من نباید با دندونام

فندق و پسته بشکنم

یا نوک خودکار و فلز

بر لب و دندون بزنم

شیرینی و قند و نبات

آب نبات و شکلات

وقتی زیادی بخورم

دشمن دندونام میشن

خراب و پوسیده می‌شه

دندونای قشنگ من

اونوقت باید فوری برم به دکتر

تا بشه دندونام پر

⇔⇔⇔⇔

صبح که می شه با شادی بلند شو از رختخواب

یک کمی لی لی بکن، برو سر شیر آب

دست و رویت رو بشور دوباره مسواک بزن

دندونات و سفید کن مانند یک حبه قند

سفید شه و سفید شه مانند مروارید شه

بچه‌های خوب یادتون نره مسواک بزنید هرشب

⇔⇔⇔⇔

آقا دکتر مهربون، دندوناشو نگاه کرد

کرم ها رو از دندوناش، یکی یکی جدا کرد

دکتر می‌گفت :

دندوناتو مسواک کن

کثیفیاشو پاک کن

کمتر بخور آبنبات

یا تمخمه و شکلات

هر کدوم از دندونات

هستن مثل یه الماس

خوب اونا رو تمیز کن

تا نکنی التماس

Comments