متن عیدت مبارک همسرم ، عیدت مبارک عشق من + نفسم عیدت مبارک

متن عیدت مبارک همسرم

متن عیدت مبارک همسرم ، عیدت مبارک عشق من + نفسم عیدت مبارک
متن عیدت مبارک همسرم ، عیدت مبارک عشق من + نفسم عیدت مبارک همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن عیدت مبارک همسرم

عمرت به درازای صد نهار
خجسته باد بر تو این بهار…
همسر عزیزم!
عید نوروزت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد عیدت مبارک همسرم

به چشمانت که نگاه می کنم
تمام زندگی و آینده ام را
درون آن ها می بینم
رویای من بودن تا ابد کنار توست
سال نو مبارک بهترینم

متن عیدت مبارک

برآمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت
این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز همسر عزیزم!
سالی پرامید را برایت آرزو می‌کنم.
عید نوروزت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن عید مبارک همسرم

بهترین هدیه برای من
توی این دنیا عشقت به منه
هیچ چیزی توی این دنیا نیست
که با عشق تو قابل مقایسه باشه
دوستت دارم عسلم سال نو مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن عیدت مبارک همسرم

لباس نو می‌شود طبیعت نو می‌شود
روز نو می‌شود آرزویم در این لحظه‌های تحویل سال این اس
ت عشقمان ما هم نو بشود
نوروزت مبارک عشقم.

متن در مورد عیدت مبارک همسرم

در شکفتن بهار و گل های بهاری
در این نوروز باستانی که در اه است
برایت شادی و سلامتی و سربلندی را آرزو درام
پیشاپیش سال نو مبارک دوست همیشگی من
⇔⇔⇔⇔

متن عیدت مبارک

می‌گویند نوروز رسیده است؛
مگر زمستانِ من، بی‌تو بهار می‌شود!؟…
نمی‌دانم کجایی؛ اما برایت بهار همیشگی آرزو می‌کنم.
نوروز مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن عید مبارک همسرم

سلامتی‌ات مانا،
ذهنت رها
و اندیشه‌ات پویا باد.
نوروز بر تو خجسته باد!

متن عیدت مبارک همسرم

با شروع شدن بهار و نوروز
برایت در این سال سر سبزی و سربلندی جاودان
و شادی همیشگی و پایدار را از خداوند بزرگ خواستارم
همکار محترم من
پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد عیدت مبارک همسرم

هرجا می‌روم سراغت را از من می‌گیرند…
این رسم عاشقی‌ست
که مُهر عشق تو بر پیشانی من خورده است…
به این عاشق‌پیشگی می‌نازم…
کاش لحظه‌ی سال تحویل، لحظه‌ای هم به یاد من باشی…
عشقم! عید نوروزت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن عیدت مبارک

لحظه های هستی من از تو پر شده ست
در تمام روز در تمام شب در تمام هفته
در تمام ماه در تمام سالی که گذشت
نازنین من . . .
نوروز مبارک

متن عید مبارک همسرم

مست و زیبا و فریبا ، چون دوست
سبدی پیدا کن ،
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست :
پیک نوروزی و شادی بر دوست
⇔⇔⇔⇔

متن عیدت مبارک همسرم

بانگ سردهید که زمستان به سر آمده است؛
شکوفه‌ها سر بیرون آورده‌اند
و طبیعت لباس سبز به تن کرده است.
اینک بهار است. شادی نوروز بر شما جاودانه باد.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد عیدت مبارک همسرم

مثل لحظه ای که باغ,
در ترنم ترانه شکوفا میشود,
غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار
لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک

متن عیدت مبارک

بوی باران می آید
بوی سبزه نم ناک
درختان کم کم سبز می شوند
شکوفه ها باز شده اند
هیییس!!! گوش کن
صدای زیبای پرستو ها، که به خانه خود برمیگردند
شاخه هایی که با باران شسته شده اند را ببین
آسمان آبی را نظاره کن
بهار دارد می رسد

Comments